در حال بارگذاری ...
...

به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاتر شهر"دنیا فنی‌زاده" عروسک‌گردان با سابقه تئاتر و تلویزیون به روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان گفت: هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان باید تمامی کارهای خوب این حوزه به خصوص کارهای خارجی را بببینند و از سؤال کردن نهراسند؛ زیرا دیدن و پرسیدن باعث ایجاد شوق و انگیزه برای خلاقیت و پیشرفت می‌شوند. خود من هنوز هم از پرسش درباره کارهای جدیدم و مشورت با پیشکسوتان خودداری نمی‌کنم. ای

به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاتر شهر"دنیا فنی‌زاده" عروسک‌گردان با سابقه تئاتر و تلویزیون به روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان گفت: هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان باید تمامی کارهای خوب این حوزه به خصوص کارهای خارجی را بببینند و از سؤال کردن نهراسند؛ زیرا دیدن و پرسیدن باعث ایجاد شوق و انگیزه برای خلاقیت و پیشرفت می‌شوند. خود من هنوز هم از پرسش درباره کارهای جدیدم و مشورت با پیشکسوتان خودداری نمی‌کنم. این یک تذکر برای همه ماست که اگر روزی فکر کنیم به مقصد رسیده‌ایم، سیر نزولی طی خواهیم کرد.


به هنرمندان جوان تئاتر کودک و نوجوان سفارش می‌کنم از تحقیق و پژوهش دست برندارند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاتر شهر"دنیا فنی‌زاده" عروسک‌گردان با سابقه تئاتر و تلویزیون به روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان گفت: هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان باید تمامی کارهای خوب این حوزه به خصوص کارهای خارجی را بببینند و از سؤال کردن نهراسند؛ زیرا دیدن و پرسیدن باعث ایجاد شوق و انگیزه برای خلاقیت و پیشرفت می‌شوند. خود من هنوز هم از پرسش درباره کارهای جدیدم و مشورت با پیشکسوتان خودداری نمی‌کنم. این یک تذکر برای همه ماست که اگر روزی فکر کنیم به مقصد رسیده‌ایم، سیر نزولی طی خواهیم کرد.
وی درخصوص آثار تولیدشده برای کودکان و نوجوانان که در تالارهای سطح شهر اجرا می‌شود، گفت: متأسفانه آثار تولیدشده از نظر کیفیت چندان راضی‌کننده نیستند. متن‌های بسیار ضعیفی داریم و با این که هنرمندان خلاق این رشته، تلاش بسیاری انجام می‌دهند، متن به آنها امکان مانور نمی‌دهد.
وی نقش دانشگاه را در آموزش تئاتر کودک و نوجوان اساسی توصیف کرد و افزود: تئاتر کودک و نوجوان باید در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد اما به نظر می‌رسد استادان ما از دانشجویان در این خصوص، جواب نمی‌خواهند و یا نوآوری خود را از دست داده‌اند؛ علاوه بر آن، دست‌اندرکاران رشته عروسکی و هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان، کمتر مطالعه می‌کنند در صورتی که پژوهش و مطالعه از اصلی‌ترین نکات پیشرفت در یک ژانر نمایشی است.